
Reviews

Marko S
1 month ago
3.4
Vesa P
@ Bierhalle3 months ago
3.4

Jukka K
@ Bierhalle1 year ago

3.1
Aika mukava vehnä, makua on yllättävän paljon. Kauniin samean keltainen. Ei ihme että tätä on kehuttu.
Hoorutka
@ Bierhalle Wrocław2 years ago

3.0
Banaaninen, Puolan parhaana palkittu weizen. Ihan juotavaa.
Marse90
@ Bierhalle2 years ago
3.3

Tanja Korpela
3 years ago
3.0
Sami Korpela
3 years ago
3.0
Ihan hyvä kepeä vehnä, ei jauhoja suuhun

kumikani
@ Bierhalle3 years ago

2.9
Näyttää voittaneen ilmeisesti parhaan vehnän palkinnon Puolassa hiljattain? Melko siirappinen, banaaninen, tunkkainen.

Myke Small
4 years ago
2.5

Smulrol83
@ Bierhalle5 years ago

2.7