
Reviews
Regen
@ Bolaget10 days ago

4.5

vautere
@ Graali9 months ago

3.8
Illan paras. Kunnon hedelmäinen samea hazy, eikä kuitenkaan tunkkaisen överi troopinen. Sitrusta tuomassa keveyttä. Hyvä bisse.

imoikid
10 months ago


Sokerijussi
10 months ago
3.3
Klaus L
11 months ago
4.6

Jyrkiboy
@ Pikku Berliini11 months ago
Raikas, pirteä. Hieman liikaakin happoja
Teemu V
1 year ago
3.3

Lasse K
@ Panimoravintola Beer Hunter's1 year ago
3.3
Hanasta. Terassikalja. Maussa appelsiinin kuorta. Aavistuksen tunkkaisen oloinen. Ensituntuma raikkaan kirpakka.

Äijänsuon oraakkeli
1 year ago
2.8

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's1 year ago
3.0