
Reviews

PierreL
@ Crai Crocetta2 months ago

1.7
Pils très basique, j'ai pas grand chose à dire si ce n'est que c'est très moyen et même pas top

Japeinen
@ Rooma5 months ago

3.2
Erittäin hyvää pizzaa ja keskinkertaista pilssiä. Kokonaisuus jää selvästi plussan puolelle.
Sir Silver
9 months ago
2.2
leogiunio
9 months ago
3.5
Poco corposa, ma si fa bere con piacere

Bert
1 year ago

2.2
Kauto
1 year ago
2.7
Gavin W
1 year ago
2.0
Pretty rubbish and watery beer, wouldn't pick it again.

Diego R
@ Bennet Ivrea1 year ago

2.9
Birra belga molto leggera e poco corposa, ma beverina

Rex
1 year ago
1.5
OSKK 2
1 year ago
4.3
0,5€ hinta. Ihan siihen nähden mukavan pirskahteleva ja hapokas birra naatinto , nautittu cervinian skibussissa bellissimo 👍🍻👌🇮🇹