
Reviews

Tapsa K
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti11 months ago

2.6
Kauheasti sitruunaa. Vähän liikaakin. Muuten olisi hyvä.

Ville-Markus P
2 years ago
3.4

Berliini Erich
@ Nah und Gut Voelker4 years ago
4.6

BierWedel
@ Wedels gute Stube4 years ago
3.2
Mister_E
4 years ago
3.0

Frank
7 years ago
3.7

Stefano23
7 years ago
3.6

GoldenesBier
8 years ago
3.5
Säuerlich erfrischender Geschmack