
Raspberry Berliner Weisse.
Reviews

Arto
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä11 months ago
2.3
Hapanta marjamehua. En vaan vieläkään osaa ymmärtää tätä tyyliä.
Brodie_cr
1 year ago
3.3

yoto beer cans
1 year ago

3.0

Hiilis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 years ago

2.7
Paksun mansikkamehun näköinen lasissa. Vaahto käy vain lähinnä sihahtamassa pinnalla. Todella runsaasti sakkaa.
Tuoksu tuo mieleen omatekoisen vadelmakiisselin mansikkaisella twistillä.
Melko hapan ja suolainen. Loppumaussa pieni häivähdys luonnollisen oloista makeutta. Runkokaan ei ole mitään lirua pienistä prosenteista huolimatta. Vadelma tulee miedohkona esiin.

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 years ago
3.7

n1nni
2 years ago
3.3

Musti77
2 years ago
3.2

Markku B
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä3 years ago
3.1
Toni U
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä3 years ago

3.7

Paukku S
@ K-Supermarket Redi3 years ago
3.4