
24 ratings
3.0
Saku On Ice Greibine Õllejook / Radler Greip
0.0% Radler / Shandy
Reviews
Haidis
@ Lidl Riia mnt, Pärnu22 days ago

4.0
Hyvä raikas juoma. Ehdottomasti jatkoon

Zwunda
@ Nautica keskus3 months ago

3.2
Ihan hyvä alkoholiton
Sir Silver
3 months ago
1.0

Mikko H
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn8 months ago

3.1
Ruokajuomana radler.
Tuoksu on tosi makean greippinen,hitusen hapankin toki.
Maku on greippinen kuten olettaa saattaa😀 makean hedelmäinen, mutta myös raikas ja aidon makuinen. Enemmän verigreippi mun mielestä. Maltaisuus on aika piilossa hedelmäisyyden takana. Jälkimaussakin greippi edellä mennään,aika limuinen kokonaisuus,mut ihan jees.

WeirdBeardMike
1 year ago
2.5
Markus N
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago

3.2
Mejole
1 year ago
3.1

mallastulkku
1 year ago
3.0
Greippimehua, melko makea, hieman maltaisuutta

Arto
@ Rimi, Kesklinn, Tallinn2 years ago
3.2
Kiva hapan greipin maku. Oikein sopiva janojuoma näin syyshelteille.
Villasukkapari
@ Citybox Tallinn3 years ago
5.0