
Det tog oss närmare två år att skapa denna härliga lager som passar precis lika bra en ljummen sommarkväll som till det nordiska köket.
En fullmatad modern lager med fyllig smak och fruktig arom från Monroehumle. Vackert bärnstensfärgad och kristallklar.
IBU:33
Hops:Magnum, Spalter Select
Reviews

Ketonen J
1 month ago
4.1

oipaT
@ M/S Viking Grace1 month ago

3.5
Messinkinen korkki, turkoosi etiketti. Ohut vitivalkea vaahto oli kyyppärin aikaansaannos utuisen keltaruskean juoman päälle.
Hieman hedelmäinen ja napakan katkera.
6,50€
#110 🇸🇪

Webcrawler
@ Eckerö linjen2 months ago

3.0
Helt ok. Smakrik. En lager lite åt IPA hållet. Avnjutes på en färja i solen ☀️
Då mår man. Skål! 🍻
wallegran d
2 months ago
3.0

Navila #77
@ Kalaholman Olut&Futis2 months ago

2.3

Pyde
3 months ago

3.0
Olutta keskiaikaisittain lampaan kera, lusikalla syöden. Hyvän pyöreä tapaus. Sopusuhtainen kokonaisuus.
Ganool
3 months ago

3.6

Dricktor
@ Jennys ölpalats3 months ago

2.0
Heja Sverige

Santtu N
@ M/S Viking Cinderella3 months ago

2.9
Simppi
3 months ago
2.9