
Reviews
Janne G
@ Casa Andina4 days ago
3.5
Hyvä tumma olut. Kannatti raahata toiselta puolen maapalloa ja nauttia kotisohvalla. Mistä saisin toisen?
Kikena32
2 years ago
3.7

Girvil
2 years ago
3.0
Peu forte en goût mais agréable. Goût caramélisé

Hugo Alberto
4 years ago
3.5