
Roggenbier.
Reviews

WilleW
8 years ago
3.5

p
8 years ago
3.0

Oispa K
@ Oluthuone Leskinen12 years ago
4.0
Kerrankin osuva nimi, on mitä lupaa.

ErilaZ
@ Black Door12 years ago
3.0
Helppo. Maut balanssissa, mutta ei mikään kieleen pistetyn anestesiapiikin läpi tunkeva makupommi. Eikä tarvitsekaan. Jenkkihumalointi on havaittavissa ja maistuu. Hopheadille ei tämä ole mikään illan viimeinen niitti. Ratebeerissa mainitut appelsiini ja inkivääri hyvin mietoina makuina, mutta löydettävissä. Hyvä olut.