
Kergemate maitsenootidega laagerõlu sobib erinevate suupistete kaaslaseks või kuuma suvepäeva janukustutajaks.
IBU:20
Reviews

HarriL
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn4 days ago

3.3

Jussi Koo
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 month ago

2.7
Kuvassa perihämäläinen herkku nimeltä hotsi, hieman räjähteenä.
Hotsin kyytipojaksi virolainen helles. Tuoppiin kaatuu noin sormen paksuisella kuohkealla vaahdolla varustettu, about kullankeltainen olut. Tuoksussa on vaimeasti maltaisuutta.
Ensi hörpyistä lähtien tää on jotenkin pilsnerin ja lagerin hybridi. En tunnistaisi hellesiksi ellei niin vakuutettaisi. Paikoitellen mukana melko humalainen ote, mallas on melko laimea, viljamaisuus herättää vähän epäilystä hellesin suuntaan, mutta ei kuitenkaan täysin.
Olut joka jää ikävän tylsäksi.

Jnila
2 months ago

3.6
Tavara-aaaasseman viereinen koo palveli ja ukko haki
On pehmee ja jännä nähdä että kestääkö autossa istumis väljähdyksen koska ei vaikuta siltä
Suolainen, runsas ja vähän överi
Sami
@ K-Citymarket Karisma Lahti2 months ago
3.0
Onpas hyvä.kunnon olutta

Salak82
2 months ago
2.9

Mik_02
2 months ago
3.7
TimoS
@ K-Supermarket Hätilä3 months ago
4.0
Melko maukas lager. Saunaan sopii hyvin.

Jouni H
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn3 months ago
2.5

Sammy
3 months ago
3.0
Aika tunkkainen ja laimea, menee kylmänä alas, mut tuskin toiste otan samaa.
JoosefAurinkoinen
4 months ago

2.5