
Reviews

Jiimies
@ Tegami4 days ago

3.1
Kuuma päivä, real feel 39 °C ja mittarissa 32. Työt vei mehut, joten nesteytys takaisin kuntoon saa alkaa.
Kirkas kulta.
Vaimean vehnäinen tuoksu.
Kevyt ja raikas kärki on mukavan pehmeä ja kuivahko. Runko kuivan vehnäinen ja aavistuksen vetinen. Jälkimaku katkeraan viittaavan vehnäinen.
TS
1 year ago
1.0
Teemu V
@ The Hole4 years ago
3.0

Elma S
@ The Hole4 years ago

2.8
• mukavan kevyt ja raikas wit
Damien B
4 years ago
2.0

Veikko K
@ Trattoria Acciughetta5 years ago
3.5
Hauskan appelsiinimäinen paikallinen wit. Hieman liian laihaa tosin.
Akemi
6 years ago

3.4

Erkka I
6 years ago
3.0
ohueksi jää. Ei oikein lähde nyt tämäkään.

Beer For Ed Please
8 years ago

4.0
Sitting in a Piazza in Rome, having a drink with my lady. Beer is good, company is 5 star.

Patricebru
8 years ago
3.0
une blanche Italienne légère amertume , rafraîchissante