
Reviews

Prins Kajuku
@ ICA Maxi Stormarknad, Mellbystrand9 hours ago

3.0
Ganska neutral. Frisk och lätt, god iskall i sommarvärmen.
Emil
1 year ago
1.5

Jordan L
@ Expé2 years ago

2.3

Robert H
4 years ago

2.6
Milosevic
6 years ago

1.3
Klen i smaken.
Frugans kommentar : För besk

Risfis
6 years ago

0.5
Så ja

Nina RW
6 years ago

1.0

Valtteri S
7 years ago

3.0
Vaalea ja vähän vaahtoava. Odotukset ylittävän hyvä ja raikas maku, toisin sanoen ihan kelvollista. Tukholmassa ja samalla Tukholmasta nauttien.

Andy
@ Coop Forum8 years ago

2.5
Blygsam, försiktig och ganska blaskig alkoholfri öl.
Claes L
8 years ago
3.0
Lite blaskig för min smak men i värmen funkar den.